midsommar & dop

igår var det midsommar, först var vi uppe i "stugan" och åt mat, lite folk kom dit :) mysigt!
sen vid 16.00 tiden skjusade mami mig till leksand, där jag skulle möta upp olivia och matilda.
och där tillbringade vi kvällen, träffade en hel del folk :) och kvällen blev bra!

inte sovit många timmar inatt inte, men jag överlever. 
det var ju bara upp på dop, jag trodde det var 11.00 så jag gick upp vid 9.00, men de var ju 12.00, jobbigt kunde sovit en timme längre iallafall.

men på dopet :) de var min syster, elsa som döptes. hon var jätte duktig, inte skrik eller något.
sen nu har folket varit här och ätit och fikat, äntligen har alla åkt hem och man nu får säga så :) men skönt är det, inte bekväm med massa folk i mitt hem.

elsa 
                                        (sötisen när hon döpts)


fmalu
                                   (pappa, ulrika och elsa)

döps
                                          (vatten på huvudet)

säg vad du vill
Postat av: sanna

söt hon är :) kommer aldrig glömma hennes blick på prästen :P haha! synd att man inte har kort på det :P

2008-07-22 @ 15:06:18

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0