långhelg

långhelg blev de från onsdag-söndag :) skönt.
jag och jacob åkte hem till Borlänge, eftersom min syster tog stundenten.
Torsdag så hade jag interjuv, men sommarjobbet. det var trevligt, hamnde på en bra avdelning lät det som.  :)
efter det så var det bara att fara till hagaskolan, där min syster tog studenten, :) så himla kul! det bara pirrar i magen när man ser alla studenter :) men grattis syster till studenten, och lycka til i fortsättningen
senare på kvällen drog jag och jacob hem till amanda frieberg, där nath lovisa jessica befan sig. vi satt där och snackade en stund, sen vi 10 drog ner mot borlänge stad. det var inte så mycket folk som förut, men folk var det :) det var jätte roligt att träffa massa gamla kompisar. fast vi drog hem rätt tidigt vid 12, och åkte och köpte chips och myste framför en film hemma istället.
på fredagen åkte jag jacob och mami ut till haganäs och badade, det var uppåt 33 grader den dagen, sjukt varmt. och ni skulle bara veta hur varmt det var i vattnet, helt ljumet och skönt. senare på kvällen åkte vi till papi, där vi åkte och badade igen uppe vid ulrikas landställe.
sen på lördagen hade jag fotbollsmatch, borta mot säter. vi vann med 5-0 :) härligt!  efter det så for vi upp till kvarnberget, där jag och jacob låg och solade, tillsut kom sanna och kristofer och vi gick och badade, men zigge och mami. Zigge älskar ju bara att bada. Sen gick vi hem och åt, kollade matchen och spelade lite fotboll. gissa vad man blev biten, av mygg och knot. ush!
sen på söndag åkte vi hem rätt tidigt till hönsarvet och åt och gjorde ordning oss för färden hem mot stockholm :)

så var min helg :)

sanna och sarasannagråter

syster från studenten




säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0