tisdag kväll

åh, nu ska jag ta och gå och lägga mig och kika på tv ett tag sen blir de natti natti :) eftersom jag åker med tåget 07.52 till stockholm imorgon, hinner ju dock sova på tåget men men. de blir ändå upp vid 06.30, för ska ut med vovven och sånt också. men jag åker till stockholm imorgon och kommer hem på söndag, förhoppningsvis skriver jag någonting under tiden men annars söndag :)

föresten så var jag ute och sprang i morse, jobbigt var det. men måste komma igång med mitt träningsprogram över sommaren nu

nyss var jag ute och gick med zigge, då kan de fram rusandes en hund och morrade, ingen matte eller något. jag blev lite rädd att han skulle göra zigge illa, för han var inte glad. men jag ställde mig blixt stilla, då tog han de lugnt och nosade lite sen skyndade jag mig därifrån med zigge och den andra hunden stod bara och kollade på som tur de, jag blev faktiskt lite rädd där, brukar aldrig bli rädd för andra hundar men vad ska man bli där?

puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0