stockholm

kom ner till stockholm idag 10.16, men jacob jobbade lite längre bort så jag fick vänta för han var inte klar sen skulle han ta sig till mig så han kom ungefär 2 timmar senare. När han väl kom så gick vi runt en snabbis i stan sen åkte vi till slussen för han skulle kolla på en jacka sen vidare hemåt.

Sen har vi bara legat och tagit de lugnt ett tag, jag har försökt ringt fram och tillbaka om lägenheten men gud vad krongligt hoppas han ringer upp snart och säger tid jag kan komma och kolla. De är tyvärr inte en riktigt lägenhet men nästan, eftersom dom har en fyra men man kan hyra ut en del av 4:a, så de blir en 1:a, men egen ingång, kokvrå och sånt så kommer ju aldrig direkt umgås med dom andra där, jag ska iallafall ha de så länge :) hoppas de blir bra!

jacob ropar, vi ska äta!

pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0