söndag

nu har jag precis vaknat, jag låg vaken ändå till 04.30 imorse, för håkan är förkyld och snarkar ännu värre. då gick jag ner och la mig i soffan och satt på ipoden och då lyckades jag tillslut somna, äntligen.

nu sitter jag här och kollar på gilmore girls. idag ska jag nog inte göra någoting, kanske gå ut och gå en sväng senare, jag måste träna.. jag blir knäpp, saknar det.

men jacob kommer imorgon, jag längtar. idag är det 2 veckor sen vi sågs, det är så länge.

puss

säg vad du vill
Postat av: sanna

jag förstår dig, håkans snarkningar är hemska :P

2008-07-22 @ 15:07:18
Postat av: amanda

haha, kan jag lova att dom här.. usch!

2008-07-23 @ 22:49:21
URL: http://amandanan.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0