några dagar i stockholms hos sötnosarna

nu är jag hemma från stockholm igen då,
det har varit bra.. jag har lärt mig en hel del av det också, att man kan inte bete sig som ett helvete och tro att personen fortfarande vill ha en. hur som helst hoppas jag de är löst, och jag älskar dig! <3

på torsagen har jag ju redan skrivt om, 
men på fredag så mekade jag och älsklingen på hans moped för den ska säljas, vi fick lite bränna av det också! härligt
sen på kvällen drog jag hem till jennu för att ha mys stund med henne och amanda, länge sedan hörre ni! sov kvar där också efter vi sjungit singstar och dansat dansmatta.
lördagen kom jag hem rätt tidigt eftersom jag lånat jacobs buss kort och han var tvungen att ha det, sen skulle jennu och jobba och sånt. senare åkte vi på kalas till jacobs kusin, där vi var till 20.00 något sånt, sen var vi tvunga att gå för vi skulle på bio. De blev Sex and the City filmen dena var väldligt bra! sen drog vi hem och sov.
söndag vaknade vi runt 12.00 tiden och då skulle jag färga Lars hår, svart. De blev väl helt ok, såg inte så mycket men men. Sen åt vi och drog in till stan, vi gick runt lite och kollade i olika affärer, köpte en ny töjning, en mindre som inte syns så mycket nu när jag ska jobba i 3 veckor. Sen tog vi en fika och drog ner mot tåget, vi tog hej då :( och så hoppade jag på tåget, åh saknar han redan.. han är ju så himla söt!

men nu ska jag gå ut och sova, eftersom jag ska upp 06.15 imorgon för jag ska jobba! Hoppas det går bra första dagen, lite nervös. mihi :) men de går nog bra men önska mig lycka till!

så alla vet så vill jag nu utomlands!!

älsk Min snygging!!!

puss PUSS på dig

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0