lördag

jag vaknade sent idag, runt 14.30-15.00 någon gång, var så hima trött verkligen +plus att jag pratade länge med älsklingen i natt så jag la mig sent också.

efter det så duschade jag och gjorde mig iordning, sen skulle jag upp till kvarnberget till mami och håkan. jag övningskörde upp hit, det gick bra. går bara bättre och bättre.

har suttit här vid datan sen jag kom hit och fixat med bloggen, ändrat sidan lite och det tog hur långt tid som helst flera timmar, fick tabort, göra om och massa sånt. men nu får den vara klar, orkar inte mera nu :) kanske fortsätter imorgon om jag får lust.

nu kollar vi tv, ska nog snart gå och lägga mig.

♥ puss

denna klänning köpte jag igår :)

säg vad du vill
Postat av: Sanna

hihi den här känner jag igen ;)

2010-06-03 @ 00:43:07
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0