24 januari - en månads sen julafton

But something happened
For the very first time with you
My heart melted to the ground

But I don't care what they say
I'm in love with you



finns inte alls så mycket att säga faktiskt, förutom allt är på topp..
Swedish International
Världens bästa Jacob        

Världens bästa Vänner

Just nu är jag väldigt uttråkad, ska igentligen plugga stenhårt nu. Ligger en aning efter i vissa saker, men det löser sig alltid :)


btw, så är jag och lunkan så ska vi försöka tööjjaa, ni förstår xD coolers!
fett najs det kommer bli. 
 
Skit länge sedan jag skrev här, men btw så vart det två månader tillsammans med världens sötaste i tisdag.
Jag vill att det alltid ska vara vi, jag är verkligen lycklig med dig.


<3 tjingeling

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0