frisörer frisörer

undra om man kan lita på dem elle inte :) ja, jag brukar iaf bli skapligt nöjd när jag klipper mig,
men nu ser det hemskt ut, luggen är alldeles för kort, längden blev alldeles för kort, fel fel!
missnöjd!

jag har mycket läxa nu, mamma börjar faktiskt bli riktigt sur på mig att jag inte göra läxorna. 
MEN DET ÄR LOV! hallå :)
iaf så har jag en engelska bok, historia prov direkt när jag komme tillbaka, fysik som jag inte förstår något av.
engelskan har jag iaf kommit till sidan 30/200 :) haha, det går framåt!

jag vill att jacob ska komma hem nu, han hör inte av sig heller :( väntat hela dagen på ett sms eller något, men nej. jag fortsätter vänta :D haha! killar är verkligen så jobbiga ibland

jag ska äta nu, sen läsa lite mer engelska :)

xoxo

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0