bosön

hela dagen, kom precis hem. vi har gjort massa tester och som tur är har jag i alla fall inte sänkt mig i någon, men jag är besviken på benböj i alla fall, borde tagit mera. men imorgon är en ny dag och hoppas det går bättre :)

ikväll ska jag tvätta och börja packa inför lovet, det känns bra men ändå långt kvar. jag har en känsla i magen som inte är bra, jag är orolig och som inte vill ha lov. fast jag vill ha lov, men nja ändå inte. svårt att förklara!

nu ska jag kanske ner till centrum för att köpa en julklapp till klassen, vi ska tydligen ha julklappsbyte på fredag.

säg vad du vill
Postat av: Lisa

Hm nä det vore ju inte så trevligt, får nog skölja ur hårinpackningen innan jag går och tränar. Tack! :)

2008-12-16 @ 15:35:10
URL: http://rosatrollet.webblogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0