torsdag - en lektion och två träningar

så är det, jag började "skolan" 12.35 idag egentligen, men sen fick vi lov att träna imorse 8.30. träning var jätte rolig och verkligen värt det! det var bara jag och jenny som tränade, och vi fick jätte mycket hjälp och träning var anpassad efter oss. kul kul :) 

 jag åkte hem och duschade och sen träffades jag amanda jennu i centrum för att käka! det blev onyttigt, men gott var det. sen gick vi till skolan för att ha våran enda lektion idag, fysik A, de höll på en timme sen gick vi till centrum igen och jag köpte ett par svarta leggings, sen gick jag och jennu hem hit och bytte om och drog till vårann andra träning idag. den träning blev lugn för mig, jag gjorde bara mitt rehab program.

nu har jag och jacob lagat mat, och nu sitter han med fysik läxa och jag kollar lite på datan. jag har blivit så himla förkyld också, inte alls kul.

föresten gick jag lov att ringa ownit idag, det är dom som sköter bredbandet och det i huset här, eftersom mitt bredband inte funkar. mamma ringde ju i lördags och dom sa dom skulle skicka hem en lapp som jag skulle fylla i och skicka tillbaka, sen skulle dom skicka tillbaka en ip-adress. den skulle komma i tisdags enligt dom, men inte fått något än. så jag ringde, och dom skulle skicka en ny lapp, den skulle vara här redan imorgon så hoppas på det då.


älsklingen pluggar fysik

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0