KLAR !!

jag är KLAR!! tror jag i alla fall?  kanske något litet, men får ta en extra koll imorgon.

senare ska jag hem till papi, ? tror jag, han svarar inte men har planerat det men får se. måste ju hinna träffa honom lite innan jag åker ner, för kommer nästan stanna 3 veckor nere i stockholm nu, + att jag inte sett honom på en vecka! så :)

men nu ska jag berätta om stockholm, vi hade ju upptaktsläger.. vi tränar en massa! det blev 6 pass, från måndag-onsdag! fyspass, springa milen, intervaller och massa badminton. ni kan ju bara gissa hur mina ben känns just nu? haha, för att inte har tränat något på hela sommaren nästan. sen på onsdags kvällen hade vi kvällsaktivtet, vi spelade paintball! ROLIGT! :) men tråkigt att vi var på kvällen för det blev så himlans mörkt.. men men. sen på kvällen åkte jag hem till älsklingen, vi myste och hade det bra. sen drog jag hem med tåget 08.55 imorse, tidigt? :O JA! skapligt trött nu. men jag har i alla fall haft det jätte bra!!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0