göteborg ullared

i måndags drog jag syster kristofer och älsk ner till våra kusiner i kvänum för att sova över, och sedan åka vidare till göteborg dagen därpå, dom bor bara 1 timme därifrån.

i tisdag drog vi rätt tidigt till göteborg, vi skulel gå på liseberg under dagen :) vi var framme vid halv 11. Vi gick på liseberg hela dagen och hade jätte trevligt :) inte för jag åkte så mycket men dom andra gjorde och det var jätte mysigt i alla fall. senare på kvällen åkte vi till hotellet, vi bodde på högsta våningen, usch. jag var livrädd, för hissen var en glas hiss så man såg ju ut överallt! mysigt värre!  men jag vände mig och insåg att det var riktigt mysigt, jätte fint hotell verkligen. vi gick och köpte godis senare och kollade på tv resten av kvällen.

på onsdag morgon drog vi vidare till ullared, för att shoppa :) jag hittade däremot inte så mycket kläder, bara två klänningar. sen hittade jag massa annat till min lägenhet! perfekt.. nöjd! sen på onsdag kväll åkte vi tillbaka till åsa och sov där och sen..

på torsdag åkte vi hemåt :) stannade och köpte massa godis och sånt. MUMS!
senare på torsdag kväll, käkade allihopa tacos sen kom familjen andersson/hagberg (kusinerna) på besök vi spelade fotboll och sånt. sen drog vi hem till dom och hade "poolparty". Nej men vi badade i deras pool och hade det mysigt allihopa! Sen hem och kolla på filmen Step Up! den är så himla bra verkligen!

lite kortfattat om veckan i göteborg och så :) lägger upp bilder senare, gick inte nu.


idag så har jag inte gjort mycket, tagit det lugnt. jacob åkte ju hem idag också, kommer sakna. men ska ju trotsallt åka ner dit på onsdag :) sen på kvällen övningskörde jag upp till ulrikas föräldrars stuga, vi fikade och firade att lovika fyllde år, 6 år :) (hund). Sen kom vi hem och jag och papi gick ut och sprang :) gick hyfsat i alla fall. för att inte rört mig på två veckor ungefär. jag skäms verkligen över mig själv när jag inte tränar, men fan jag kan ju inte! men idag gick det bra med ryggen i alla fall! Sen åt vi och sen har vi inte gjort någonting..

Godnatt på er nu


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0