flyttat in nu!

nu har jag flyttat in, i min lilla "etta" :) den är lite liten, men helt perfekt läge och allt så. men det är faktiskt jätte mysigt!
mamma, håkan, lars och jacob hjälpte och flyttade in igår, sen åkte vi iväg och köpte en tv till mig! sen åkte resten hem jag och mami var kvar och fixade det andra, packa upp alla kartonger och så. vi var klara på kvällen redan, vi jobbade på bra! sen har vi varit i täby centrum och köpt lite grejer till lägenheten. det ser jätte bra ut! tack för hjälpen mami :)

idag åkte hon hem, följde med henne in till tåget. sen kom jacob och vi gick runt i stan lite!
jag och jacob gjorde pannkakor till middag, det blev jätte bra!

nu ska vi kolla på ps. i love you en stund! jag älskar verkligen den filmen


puss

säg vad du vill
Postat av: Ulrika ( å pappa, Elsa å Lovis )

Grattis till ettan! Hoppas du ska trivas!! Vi är nyfikna som bara den... kommer det bilder??

Kram bruden och lycka till med skolstarten!

2008-08-25 @ 08:16:03

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0