fredag

äntligen är det "helg", iallafall nästan. förutom att vi slutar om kvart över 4 /: jobbigt..
sen var maten den äckligaste idag + att kiosken stängde tidigt så vi tog aldrig ut våran "mellis"
det kommre inte funka, för om två lektioner har vi idrott och då ska vi göra "cooper" i simning och det funkar inte, för kommer inte alls kunna göra mitt bästa, sen direkt efter badminton träning, blääää.. dö av hunger..
sen direkt efter det ska jag och J till stan, eftersom vi ska kolla bio.. så hoppas vi äter något där, för annars ja..

jag längtar till ikväll, mys med älskling :)
bäst


sen på lördag blir det tjejmiddag, det är också mys. perfekt helg

nu börjar jag, tjing ♥

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0