åtta timmars sömn

Inatt sov jag 8 timmar, kände mig som en ny människa när jag vaknade. Man märker när man sover ordentligt hur stor skillnad det gör, har bara varit mycket gladare idag.

Jag har jobbat idag men jag började senare, 9.30 till 18.15. Det var mycket mycket att göra idag men med bra sömn var det inga problem.

Ikväll har jag varit iväg och kört ett pass med Mixo, stolt över hur bra vi lyckas varje gång. Idag körde vi ungefär samma som sist men cykelintervaller istället för löpning och sen la vi på armhävningar.

Nu ska jag hoppa i säng, imorgon börjar jag 6.30 igen men det är sista jobbdagen denna vecka så det gör inget ❤


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0