11 november 2012

Jag hade klockan på 09.30 imorse och jag vaknar upp helt väck, jag var hur trött som helst.. det är väl jetlagen som sitter i.
 
Idag började dagen med tvättid, jag hade en STOR hög att ta tag i. Behövde fixa det innan jag åker iväg igen på onsdag och förhoppningsvis jobbar jag på måndag och tisdag så enda dagen var idag.
 
I eftermiddags åkte jag mot Kista och mötte upp bästis, haft en mysigt eftermiddag/kväll hemma hos henne. Ett perfekt avslut på en bra vecka. Nu är jag hemma och myser framför EMA, jag älskar alla musikprogram så självklart sitter jag spikad ikväll.
 
mina söta nya skor från miami

säg vad du vill
Postat av: Syster

Snygga :D

2012-11-11 @ 22:03:04
URL: http://Sanniezannie.blogg.se

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0