11 maj 2012

börjar inlägget med att säga grattis till min underbara kusin som fyller år idag! grattis på 22års dagen!



små tjejer. jag och malin.

har jobbat klart mina timmar på posten och ska nu röra mig mot hallen och vara parkeringsvakt. får hålla tummarna att det inte blir regn idag, men jag förstår om det blir det.

vissa saker kommer man aldrig kunna föreställa sig hur det ska vara. i min hjärna visas det bara svart när jag försöker förstå. jag hoppas inte att jag får uppleva det heller. vissa saker vill man aldrig vara med om. ibland önskade man att livet rullade på i allt evighet. jag måste få tid, ge mig tid eller ge alla tid!

avslutar inlägget med att säga vila i frid.



säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0