9 januari 2012

nu har jag vaknat till liv här nere i stockholm. åkte nämligen med håkan ner imorse vid 04, så jag sov en sväng när jag kom ner dök jag i säng direkt.

fortfarande trött men kan inte sova mer idag för jag måste komma i säng ikväll också. jag ska ju upp vid 05 imorgon bitti för att ta mig till jobbet. det blir en tidig vecka för mig, jag är inte van men det är skönt att göra något vettigt.


helgen har varit bra. fredagen började med utställning och där gick det jätte bra, speciellt för udda som blev bästa valp! wiho! efter en hel dag på kista mässan tog vi oss hem till maria där det serverades tacos. sedan blev en kväll med skratt och vin. sedan sov jag också med tre mopsar, en av dem snarkade så högt att jag inte visste vad jag skulle göra, men lyckades nog sova några timmar den natten ändå.

på lördagen åkte vi hem efter frukosten. när jag väl var hemma lämnade jag av sakerna hos pappa och tog bilen upp till mamma. uppe hos mamma såg vi transformers 3 och åt underbart god middag. sedan blev det en spontan utgång med amanda när jag kom ner till stan. var en helt okej kväll!

söndagen var det ännu en trött dag eftersom vi sov nog inte fören 06 och gick upp vid 10 tiden. insåg att det var tredje dagen med dålig sömn så jag tog och sov någon timme när jag kom hem igen. skulle jobba senare och det skulle inte funka utan sömn. blev inte alltför många timmars jobb på söndagen, för vi låg jätte bra till och sedan var jag trött... gick hem efter några timmar. känns onödigt eftersom pengarna är bra men det gick inte.


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0