7 december 2012

Dagen började med en lugn träningen, körde lite singel för att ha bra känsla till helgen. Sedan åkte jag hem och tvättade innan jag rörde mot stan för att inhandla sista julklapparna och klippa mig. Behövde verkligen en klippning, klippte upp det lite för att få mer volym, mitt hår har varit så tråkigt på sistonde men nu är det fräscht igen.
 
Ikväll har Sanna kommit ner hit eftersom det är tävling i Skogås imorgon. Vi har varit iväg en sväng till hallen för att spela badminton med Mixo och Frida, Frida är hemma så hon var sugen på lite badminton.
 
Nu kollar vi XF finalen men Isak åkte ur som trea så nu får vi hålla tummarna på att Awa vinner, även om jag är bitter för min fina Isak ♥
 
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0