5 augusti 2012

i lördags på dagen hände inte mycket, mest badminton kollande. på kvällen var jag ute och åt med familjen andrén. mycket mysigt och gott framförallt! sedan på kvällen var det dags för inflyttningsfest hos rebecca! en riktigt bra kväll, tipspromenad, sjukamp, mycket prat om gamla minnen och så vidare! så tack för inbjudan!

idag vaknade jag av att min favorittjej kom in smygandes, hon kröp ner och myste ett tag innan ulrika kom och lät mig sova någon timme till. resten av dagen har bestått av lekparken med elsa, kollat os i badminton, varit hos mormor där även mamma och linda var, ätit god middag med andrénarna och sedan satt jag mig på tåget mot stockholm. kan medge att jag mer än gärnat stanna ett tag till! eftersom jag varit sjuk känns det som jag inte hunnit med hälften av allt jag velat! men tack familjen för en bra vecka, älskar att bara umgås med er! ♥ ♥

imorgon väntas jobb igen. nu laddar vi för två veckors heltidsjobb sedan är sommarens arbete klart (och därmed sommaren över!!).


jag, lördag natt


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0