raggningsreplik eller inte?

kan nog ha fått den sämsta raggningsrepliken ever idag.
det började med att han stod och snackade med sin kompis om mig. såhär:

kompisen: hon är lik louise

killen: nej hon är snyggare än louise

kompisen: nej det är hon inte.

killen: ja eller nej. hon är fulare än "louise" men snyggare än "madde"

så står de och talar om mig. och säger nej och ja bla bla. hit och dit! sen säger de:

killen: nej, men hon är smalare än "louise" iaf, eller nej, eller?

(börjar känna på mina armar osv)

tillslut säger han: nej hon är tjockare än "louise" men smalare än "madde" (typ)...

sen säger han: men hon har iaf neger bruna ögon.

jag visar att jag har bruna linser och han blir jätte förvånad. men sen ber jag dem gå eftersom jag tyckte det inte var speciellt trevligt när de står och pratar om mig precis brevid mig. de som står brevid mig är helt övertygade om att jag känner killen, vem skulle säga något liknande annars. vi diskuterar om det var en raggningsreplik eller inte och i så fall var det den sämst.

tänker inte mycket mera på det. men sen kommer han på dansgolvet och raggar och dansar som aldrig förr. om det var en raggningsreplik kan jag inte svara på, men i så fall var det den sämsta. hahahahaha. kvällens roligaste!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0