go' kväll, lite tankar!

precis varit iväg på träningen. gick sådär. dubbel och mixed funkar bra men singel är inte någon höjdpunkt just nu. det är ju det jag vill vara bäst i, men nu funkar inget alls... ingen säkerhet i huvudtaget och inget fotarbete.

blir ledsen varje träning när jag inser att inget verkligen funkar. det är jobbigt att vara skadad, även om det bara var 3 veckor för mig, man hinner ändå tappa saker som fotararbete osv. skulle aldrig kunna vara långtidsskadad, jag blev tokig efter en vecka.

man har väl svackor såklart men det är fruktansvärt jobbigt. jag vill inte ha det längre!!! måste träna massa singel nu!!

sen har jag blivit dålig att laga mat. jag har alltid varit ganska duktig med att laga mat, riktig mat. men senaste veckorna, sedan jag blev skadad, tyckte jag att jag inte behövde lika mycket mat och hoppade över några måltider här och var, men nu har det liksom fortsatt. måste ta tag i det igen, bara för det ska jag ställa mig och laga korvstroganoff nu, det blir det första jag äter idag! förutom lussebullen på dagen! jag lovar här och nu att jag ska bli bättre, jag vet att det inte är ok!

trevlig kväll!

ps. jag förstår att dessa saker säkert ha en koppling, dåligt med mat blir dålig träning!

SEN jag äter ju mat, självklart, äter super mycket mat när jag är hemma med familjen och om jag äter ute, det handlar just om att jag inte ORKAR stå och laga maten själv hemma och hellre hoppar över det! jag menar jag älskar ju mat, jag är bara lat!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0