22

idag är det alltså sju månader tills jag fyller 19? inte för jag längtar men när jag skrev 22 som rubrik kom jag och tänka på det. 19 är väl ingen ålder man direkt längtar till, eller kanske för att komma ett steg närmare 20!

jag skulle gå upp halv nio idag eftersom jag skulle börja kvart i tio. men jag vaknar runt åtta (jag vaknar alltid den tiden nu förtiden, förstår inte!) och ser att jag fått sms av lunkan om att vi bara har svenska idag?! skön dag.

måndag: skola från 14.55-15.45
tisdag: träning, uf mässa, träning
onsdag: gym och träning
torsdag: träning och skola 12.10-14.50, borlänge
fredag: borlänge, åka till sundsvall

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0