26

ska springa på träning alldeles strax. tänkte bara slänga in ett inlägg.

igår så åkte jag ner till pappa, ulrika och elsa efter att ha varit en mys dag uppe hos mamma och håkan. jag, ulrika och elsa tog en promenad till affären för att handla lite. när vi kom hem gick jag och elsa till lekparken. hon älskar att gunga och de enda hon säger är -"mer fart", - "mer fart". haha. söt unge!

sen åt vi en underbart god middag. samma som dagen innan men lika gott! fläskfile, potatisklyftor och tzatsiki (?) det är verkligen sommar mat! sedan började jag och ulrika fixa med alla inbjudningskort till studenten. det tog sin tid. åkte också ner på pappas jobb och skrev ut allt också. sen hände inte mycket mera förutom att elsa vägrade sova.

imorse åkte jag tillbaka till stockholm. hade en hemskt prov idag. hade ingen tid alls att skriva. tråkigt! och det är de enda provet på hela kursen.

nu ska jag gå!! puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0