3

dagen började med sovmorgon, började inte fören halv tio. japp ni hörde rätt, helt otroligt. skönt faktiskt även om jag vaknade tidigt, kan inte sova nu förtiden. det var i alla fall träning klockan halv tio. sedan var de dags för skola, fyra lektioner efter lunch bara. samhällskunskap matte svenska och projektarbete.

nu är jag hemma och har precis diskat, ska snart ner till tvättstugan för att tvätta. jag tränar så mycket så alla träningskläder tar slut direkt. ska försöka städa lite idag också, inte orkat ännu men ska verkligen försöka idag. ska hem i helgen också, ska bli jätte skönt att komma hem och träffa familjen igen. behöver verkligen en lugn helg nu, skolan dödar mig sakta.


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0