19

åt middag med mamma och håkan också, blev grillat. oxfilé och potatisgratäng! hur gott som helst, tack. och tack för alla presenter idag, perfekta. jag visar bilder på allt imorgon kväll när jag kommer till stockholm igen

mamma jobbar hela helgen så sover hos pappa hela helgen, så kom till pappa runt nio när mamma åkte till jobbet (hon jobbar natt). imorgon blir det kalas för mig och pappa här hos pappa, (pappa fyllde ju år i veckan) så vi bestämde för att ta det samtidigt för annars gick det inte att få in det så bra.

jag älskar min nya dator, den är perfekt. tusen tack ♥ vet ni mer? jag fyller fucking arton om tre dagar! äntligen, jag som väntat så länge. började räkna ner när det var typ 9 månader kvar, haha!!

ska snart krypa ner i sängen. godnatt


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0