07

idag så började dagen med träning, gym rättare sagt. jobbigt, sen var det dags för skola. vi hade uf, det gick rätt bra idag. vi gjorde klart logotypen, namnskyltarna, skylten till mässan på fredag. ska sätta mig snart och skriva klart sponsorkontraket också! måste få sponsorpengar nu eftersom annars kan vi inte beställa det vi behöver. skulle vilja lägga ut våran loga vi gjorde idag, men vet inte om jag vågar och får ännu. kanske, vi får se! jag gillar den för att vara gjorda av oss själva.

var på dåligt humör imose men det gick snabbt över när jag fick veta mitt resultat på företagsekonomi provet som jag hade imorse, hade MVG och alla rätt! kändes riktigt bra faktiskt!

sedan hade jag matte prov idag, kan ju inte säga att det gick bra. det gick som det gick! får se om vänta, hoppas verkligen det gick bra men kan inte tänka mig det.

nu kollar jag på gossip girl, sen ska jag också snart börja laga mat. idag blir det lax och wok grönsaker, super gott!! puss


säg vad du vill
Postat av: sanna

grattis vad du är duktig :)

2009-10-08 @ 06:46:03
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0