29 - första advent

idag är det första advent, jag har varken fått en lussekatt/bulle eller glögg. men det är lugnt fast det vore mysigt! jag var som sagt i halmstad (fre-lör) och det gick helt ok, lyckades vinna en match. det är inte ofta det händer i elitklassen faktiskt!

vi kom hem på lördag, då blev det lite mys med pappa och sen sängen eftersom klockan var sent. idag har jag myst med pappa och lillasyster, sedan skulle de iväg till leksand. då åkte jag hem till mamma, där vi också bara myste. har hunnit med mycket denna helg.

nu är jag sliten och jag orkar inte gå in på för då kommer det bara massa klag, för mitt humör är inte på topp. så det kan bli ibland! måste nog sova nu, mitt huvud sprängs och jag är trött. puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0