natti

jag tänkte säga godnatt här, jag håller på och pysslar lite men ska snart sova. jag kollar också på eurovision! jag börjar gilla svenska låten mera och mera, kul att dom gick vidare från semifinalen i alla fall.

imorgon är jag ledig, nästan. jag ska på rättegång mellan 09-12! med rättskunskapen, det ska bli kul. riktigt kul faktiskt! godnatt nu


säg vad du vill
Postat av: Idaiusa

hihihi jaa jag förstår det, måste va as jobbigt att se nån göra något sånt här från sidan liksom.. :) men men, du blir fri från gymnasiet tidigare och kan resa då :D

hihi va kul det ska bli på fredag!! längtar :D

2009-05-12 @ 23:51:53
URL: http://idaeriksson.wordpress.com.

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0