brabrabrabra

haha haha, det går bra nu. bra man u!

snart börja girls of playboy mansion, vilket jag ska se. vilket tyder på att jag missar sista delen av matchen, men som det ser ut nu så lär det ju bli att barca vinner. jag såg på grey's också, sjukt bra program idag. eller så är jag bara allmänt känslig idag och sitter och gråter åt allt, för grät gjore jag. både lyckligt och sorgset! hon måste verkligen bli fri från cancer, programmet kommer bli förstört om inte. och sen gifte dom sig, åh

jag måste sova snart, men måste packa först. imorgon blir det ju bosön igen, sen blir det att göra rörelsetester på täby rehab. sen ska vi ut på studentmiddag, men folket som tar studenten på rig.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0