tvättar och fotboll



jag kollar just nu på fotboll, sveriges damer spelar. dom är duktiga, dom leder med två-noll efter bara tjugofem minuters tid. jag håller samtidigt på att tvätta, springer ner till tvättstugan med jämna mellanrum. det var verkligen nödvändigt, hade fult med träningskläder och sängkläder ifrån helgen. tvättkorgen var som sagt proppfull! jo jag håller på med en tredje grej också, jag lagar mat. idag blir det stuvade makaroner och köttbullar! det funkar alltid när man inte orkar göra någon speciell mat.

allt känns bra nu, men snart kommer väl den dära motgången som alltid drabbar mig. tänk amanda, tänk före!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0