att jag aldrig kan

lägga mig och sova i tid. det går bara inte. skulle sova för en timme sedan hade jag planerat men det gick ju inte sådär vidare bra, men om jag ska skylla på någon så får jag skylla på p. för han håller jämt en vaken.

 imorgon ser min dag ut såhär, barnvakt ungefär från nio till tre. sen gör sig iordning för att fara till dala järna och spela fotbolls match. undra hur det ska gå, jag som verkligen har bollkänlsan kvar. men dom får skylla sig själv som vill ha med mig. får heller inte träffa m imorgon eftersom hon kommer hem imorgon och sedan ska jag spela match så det hinns inge länge och då tyckte jag det passade bättre på tisdag. nej nu måste jag sova eller göra mig klar åtminstonde. /klack

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0