23

nu ligger jag hemma i sängen. jag är sliten trött. jag har gått upp alldeles för tidigt dessa dagar + att jag sovit dåligt i min bäddsoffa. undra hur pigg jag kommer vara imorgon när skolan börjar? undra om jag ens tar mig upp imorgon.

ihelgen kom sanna och kristofer till mig, eftersom det var badminton tävling i täby i helgen. resultat blev inte sådär jätte bra, men jag är rätt nöjd. min första elit tävling och jag var sjukt nervös men var ingen fara. det är bara sjukt stor skillnad från aklass och elitklass. idag har jag bara kollat på, det har gått väldigt bra för fröken franck. duktig

nu ska jag lägga mig och mysa framför tvn igen.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0