peace and love

har det varit, jacob kom upp i söndags till mig. därför jag inte skrivit på ett bra tag, men nu är han hemma. han stannade en hel vecka. 

peace and love
började redan på måndag, fast bara temadagar så då hände de inget. på tisdag drog jag och jacob ner till campingen och skulle checka läget, där vi träffade på "tvillingarna" matilda och olivia. fast vi drog hem runt 00.00 tiden eftersom vi skulle upp och jobba tidigt dagen därpå. (har föresten jobbat hos pappa i nu två veckorna som var)
sedan på onsdag drog vi också ner en stund, vi var på campingen inte så länge dock. träffade på amanda frieberg en stund, hon försökte få ta i camping band. sen träffade vi lite folk från vallentuna, vi hjälpte dom att sätta upp tältet och så. ännu idag var vi hemma runt 01.00.
på torsagen då började ju de hela, de var nog bäst band då alltså sammanlagt som man ville kolla på, de var blandannat jason mraz, the hives, amanda jensen, petter, mando diao och några fler. det var roligt då, men vi drog hem rätt tidigt denna dag också, kom hem runt 03.00, men detta var nog bästa dagen :)
sen på fredag var de förkrök hos elin, vi satt där en stund och jag missde the hellecopters, SURT! men vi drog ner senare och de blev lite bråk på vägen ner mellan mig och jacob, så jag drog hem men senare drog jag ner igen och allting löste sig så klart. sen skulle jag och olivia vandra runt lite och då träffar jag på syster och där hade de också hänt lite skit, så dagen var inte ok. men tack pappa, pappa kom och löste allt, sen var jag sanna pappa jacob med pappa resten av kvällen och kikade som sagt på kent, de enda vi såg den dagen, men allting blev ju bra tillslut iallfall, eller hur? :)
sen på lördagen då drog vi hem till syster och kristofer på lite förkrök och Wii spelet, jag var bäst jag lovar, fråga bara jacob? han utmanade mig någon gång, och vilken vann till slut iallfall? haha :) förlåt älskling! men tyvärr jag var bättre. sen drog vi hem till torleifs kompis, kom inte ihåg namnet tyvärr och där hamnade vi ettt bra tag, sen vid 21.00 tiden drog vi ner till staden, då vi redan hade missat neverstore och en hel del, vi han se en del, för de tog ju en bra stund att gå till stan också pågrund av en vis jacob lips, som var lite för onykter, men tillslut kom vi ner och såg adam tensta en stund sen såg vi såklart min älskling HÅKAN HELLSTRÖM, han var grymt bra <3

så de blev ändå helt lyckat, iår hamnade jag inte så mycket på campingen men ändå den blev rolig iallafall :) jag är nöjd! jag väntar redan på nästa år.


  Jag och Älskling,

 så klart var jag BARA tvungen att köpa en Håkan tröja, för jag nästan är kär i människan.

 
Jag stod nästan längt fram på Håkan, det var sjukt varmt och blä :) men allt för honom! HÅKAN <3

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0