vilken dag

jag gick till skolsyster i skolan pga av tanden och hon var jätte gullig och ringde direkt vidare till tandläkaren, jag fick tid 13.20 som tur va samma dag, så jag missade en del av skolan men var ju tvungen att fixa tanden. fan vad ont det gjorde, hon grejade och spolade rent och höll på, det blödde och ush.. tårarna kom för fan vad ont det gjorde :P kan inte beskriva det! när jag var klar gick jag hem och la mig och sov för det dunkade i hela munnen så kunde inte vara vaken. nu är jag vaken och det känns lite bättre nu i alla fall :) skönt!

nu ska jag fixa mat, det blir soppa pga av munnen och sen ska jag duscha och plugga lite, kommer inte hinna plugga nångot imorgon för då ska vi på kalas hos jennu franck, hon fyller ju 17 år imorgon :) vi hörs senare.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0