min helg

jag har inte haft någon lust att sitta vid datan och skriva. det har varit så mycket.

i lördags var jag i alla fall och spelade badminton hela helgen, sen när jag kom hem så var det "seriespel" i hallen så jag åkte dit och var där med syster mfl. och det var jätte roligt, gud vad jag märkte att jag saknade borlänge, kommer i alla fall hem nu på lovet det blir skönt :) vi skrattade mycket, och hade allvarliga samtal och käkade choklad, jag och isabella åt nog mest och tillslut ledde det till att vi kletade in choklad i hela ansiktet, fråga mig inte varför men det var väldigt roligt just då. och juste, jag körde vem har hatten? med typ alla, och det var skit roligt för alla blev sura och förstod inte! senare fixade jag sanna innan hon skulle ut och sedan blev det plugg en hel lördagkväll låter hemskt va? men så var det, har stort prov imorgon ju.

och idag har jag bara pluggart och juste bakat pepparkakor med ulrika. sen hämtade mamma mig och vi gick på kupolen, jag hittade en mössa som jag fick av mamma, TACK! sen hittae jag ett par skit snygga höga stövlar.


jag måste bara säga FÖRLÅT MAMMA, jag älskar dig! <3


säg vad du vill
Postat av: Anonym

Älskar dig med gumman. Kram mamma

2008-12-15 @ 11:58:27

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0