julklapps inslagning

nu ska jag sätta mig och slå in alla julklappar, jag är inprincip klar nu! bara till håkan, zigge och lovika kvar. det är så roligt med jul, tycker inte ni? jag funderar på att slå in några julklappar till mig själv också hihi, egoisten själv såklart.

just de, idag spelade jag ju fotboll och innebandy och det gick skit! fotbollen spela vi jätte knas, det var iaf svårt att spela med dem eftersom det bara ville hålla "boxen" så vi kom aldrig upp i planen. det är som det är, de var i alla fall jätte roligt att spela igen, :)

säg vad du vill
Postat av: Sanna

funderar på o slå in julklappar jag med me nvi får se, emil vill leka med snörena hela tiden o drar sönder dom, haha :P

2008-12-03 @ 19:22:04
URL: http://sanniezannie.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Vad härligt. Med mig är det finfint :)

2008-12-03 @ 20:53:53
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0