Julafton

Vad ska man säga? Idag är det Julafton. Och den har varit jätte mysig, massa fina presenter och mat.

Den började med att vi vaknade upp och åt "frukost" som bestod av fika, senare åkte vi till farfar för att fira jul där med våra kusiner, och pappa och ulrika. Jag fick en peace and love biljett av pappa och ulrika vilket jag hade önskat mig, så blev perfekt! Sen fick jag, strumpor pengar och lotter.

Vi kom upp till Mamma och Håkan vid Kalle Anka, vi satt och myste med våra kusiner under Kalle Anka och Kan du vissla Johanna. Sedan blev det mat, massa god julmat. Köttbullarna var godast som Mamma fixat själv :) Senare kom Jultomten, han kollade in i fönstret där jag, Melle och Camilla satt. Jag bli livrädd och skrek rätt ut och sprang därifrån när jag såg honom. Mest för att det stod någon och kollade på oss i fönstret, det är väl den värsta som kan hända när man sitter vid ett fönster. Sen när tomten kom, fick jag massa paket. Jag fick blandat annat en parfym, oc säsong 4 (box), en sak man har datan på när man har den i knä, ett "sminkkit", trosor och strumpor, pengar och choklad! Jag tror de var allt, ska försöka att ta kort på allt sen så får ni se! Jag lovar, det kommer så smånning om.

så har min julafton sett ut, men massa mys och umgåtts med familjen. Tack alla som jag fått så fina saker av, och mat och ja allt! <3

(förlåt om jag glömt något, det är inte för att jag inte tyckte om det. det är för dåligt minne och jag fick så himla mycket så svårt att komma ihåg allt)

säg vad du vill
Postat av: evelina

Har du haft en bra julafton? :)

2008-12-24 @ 23:55:03
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Carita

aw, så mysigt :] julafton är bäst ^-^ <3

2008-12-25 @ 00:03:44
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

yeaah :D

2008-12-25 @ 11:55:49
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0