onsdag

hade gym imorse! det gick bra :) fast känns att jag tappat lite under sommaren. men det bygger jag nog upp snabbt!

har gått i skolan ända till tjugo över fyra, jobbigt värre. jag är redan skol trött! men vi har börjat med företagsekonomi A, det är jätte roligt faktiskt! jag förstår faktiskt det också.

efter skolan åkte jag hem till jacob! och imorgon bitti är det träning som gäller halv 8, så himla tidigt! men så är det. sen börjar jag inte skolan fören klockan 12.35, sen har jag bara en lektion sen slutar jag. sen har jag träning igen vid 15.00 tror jag. så himla utdragen dag!

ska nog försöka lägga mig i tid idag, för är så trött. ska vara lite social mot jacob nu. vi hörs nog imorgon

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0