För det regnar här i Stockholm idag

Eller nej det regnar inte nu, hyffsat väder idag men har ju faktiskt regnat en del dom två senaste dagarna.

Måndag och tisdag har jag jobbat mellan 6,30 och 15,15 och därefter tränat mellan 18,00-20,00. Emellan där har jag städat, fixat mat och sånt som man måste göra. Resten av veckan ser ungefär likadan ut, kanske låter tråkigt men det är så skönt att vara igång med träningen "på riktigt" igen.

I helgen väntas en helg med knappt några planer alls. Ska bli så skönt fast det börjar redan krypa i byxorna, kommer förmodligen inte alls bara vara hemma som jag längtat efter. Det har varit så mycket den senaste tiden, vardagar som helger, så jag har längtat ihjäl mig efter en lugn helg hemma.

Nu ska jag fortsätta jobba! Ha en bra dag! ☀





säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0