Nationalekonomi

Idag började dagen med en timmes gym innan jag åkte mot SU. Var lagomt nervös men det gick bra, vi var överdrivet många men det blir nog bättre när vi har gruppövningar. Dagen där bestod av introduktion och en föreläsning. Var lite delad när jag kom hem, kändes jätteroligt fast samtidigt väldigt jobbigt.

Ikväll har jag varit iväg på träning, körde en hel del singel och det gick okej. Jag kan inte ha för höga förväntningar precis när jag kommit tillbaka, men snart är jag tillbaka fullt (förhoppningsvis)!

Nu ska jag sova eftersom klockan står på 04.35, 04.40, 04,45 och 04.50! Haha vi får se om jag vaknar på någon av signalerna! ✌

 


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0