Art of Make Up School

Igår hade jag morgonträning, ett ärende på banken, fixa naglarna hos emma, skola och sedan kvällsträning. Hade en stressig dag med andra ord. Men jag blev godkänd på min inlämning så jag var glad ändå (trodde inte det).
 
Idag började dagen med föreläsning, efter det åkte till Maddes skola - Art of Makeup School. Så hela eftermiddagen har jag blivit sminkad, först en tvsminkning och sedan en mer vanlig sminkning. Jag har aldrig någonsin haft på mig en sådan tjock fonduation som på tvsminkningen, men det var roligt.
 
Har varit iväg på träning ikväll men nu kollar jag PLL men måst egentligen packa och plugga lite innan läggdags ♥
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0