One last tour

Gårdagen på Swedish House Mafia var så jävla sjuk! Så jävla bra dag! Sjukt nöjd med allting, världens bästa killar levererade verkligen! Det går inte att förklara med ord men jag har massor av bilder och videor så tänkte lägga upp lite här senare, måste kolla igenom allt först.
 
Igår på dagen åkte jag in till stan för att kolla in killarnas pop-up store i Sturegallerian. Fick med mig en tshirt med killarna och sedan en canvaspåse. Nöjd tjej åkte hem därifrån och började ladda upp för kvällen, vi drog hem till en väns bror innan, han bor nära areanan.
 
Idag gick jag upp efter 4 timmars sömn och åkte till Sollentuna hallen för att kolla på syster när hon spelade semifinal i mixed. Vi fastnade där ett antal timmar efteråt för att kolla alla andra matcher så kommit hem ganska nyligen.
 
Nu ska jag bara mysa framför tvn, alldeles för trött för något annat.
 
 
 
mina naglar för kvällen och nya tröjan

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0