28 november 2012

Alla mina inlägg börjar samma, men om jag ska skriva vad jag gjort idag så blir det samma. Låter som jag har världens tråkigaste liv. Hur som helst, dagen startade med två timmar badmintonträning. Vi körde ett dubbelpass idag, det var ett riktigt roligt och bra. Börjar gilla dubbel mer och mer igen.
 
Tog det lugnt mitt på dagen, handlade, sov, diskade och packa lite. Ikväll har jag varit iväg på elitseriematch mot Kista. Laget förlorade med 4-3 men vi förtjänade att vinna.Jag och Rebecca spelade dubbel denna gång också, vi förlorade ännu en gång en tresetare med 11-8 i sista. Vi ska se till att vinna nästa, nu får det räcka med förluster i tresetare, men vi spelade bra vilket är viktigast.
 
Nu ska jag hoppa i säng, imorgon ska jag träna mellan 8-10 sedan börjar jag jobba på Lidingö vid 12. Ha en bra dag. ♥
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0