12 maj 2012

det var inga problem att vara parkeringsvakt igår så länge det fina vädret varade! sen fick vi testa segway också!

en trevlig kväll igår med mina tjejer! vi åt potatis och rotfrukter i ugnen, fläskytterfile med sås! jätte gott och sedan en mys kväll framför hockeyn! glad att jag fick både mixo och karolina att kolla på matchen ♥ synd bara att sverige tappa allt spel när ryssarna börja bete sig dåligt.

efter de hade åkt hem kollade jag på filmen, jag saknar dig. jag gillar verkligen handlingen i filmen, sorlig men äkta. men skådespelarna var inte speciellt bra så jag vet inte riktigt vad jag tycker om den.

idag vaknade jag upp utvilad och har sen dess bara kollat serier. oväntat serieavslut på vampire diaries. skön lördag!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0