28 augusti 2012

det börjar bli riktigt segt att sitta hemma på dagarna när man jobbat heltid hela sommaren. rastlös. måste hitta på något, något projekt. kanske ska börja foto som jag älskar, min systemkamera behöver användas mer. hade mer än allt hoppats på plugg men jag glömde registrera mig så bara att skylla sig själv! suck!

idag har jag varken tränat eller jobbat. dagen började med att jag var hos kiropraktorn och fixade ryggen. den är upp och ner men nu hoppas jag den blir bra! resten av dagen har bestått av vardagssysslor såsom tvätta, diska och städa!

jobbet ringde i alla fall i eftermiddags och behövde mig imorgon så imorgon blir det ett helpass, 07-16 här i täby. bra det.


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0