gröna lund idag istället!

blev gröna lund idag istället! med mycket mindre sällskap runt omkring men med grymt väder och med grymma människor!

har utmanat mig själv och åkt en bergodalbana, vilket jag hatar, men jag lyckades ta mig igenom den med mycket skrik och blundande. sen tog vi oss tjejer igenom spökhuset också, det är riktigt kul men fyfan vad rädd jag var, tror jag skulle börja gråta och om inte dö där ett tag, sen kan jag inte påstå att det var bättre att gå med mixo! haha.

tack för idag! imorgon väntar en jobb dag, jag hoppas innerligt att vädret inte är alltför bra eftersom att vara brevbärare i världens hetta inte är speciellt lockande. pusss


säg vad du vill
Postat av: Mixo

Hahah jag som tyckte att jag var ett ypperligt sällskap jag :D

2011-06-08 @ 09:30:09

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0