stressigt

har varit lite nere de senaste dagarna. men nu är jag tillbaka!!

men idag gick jag upp för att träna vid åtta. sen har jag jobbat till halv fem och sen sprang jag snabbt förbi centrum och hälsade på jennu som jobbade. efter det var det dags att träna igen.

känner mig motiverad igen och nu ska jag köra på bra med träning!! det är ju snart SM (sverige mästerskap i badminton). igår kväll skulle jag köra situps, körde 200 och idag vaknar jag upp med världens träningsvärk i HALSEN, wtf? tur att det var träningsvärk någonstans i alla fall.

jag har inte mycket tid över till annat just nu, såsom detta.

imorgon ska jag träna och sedan jobba. sen ska jag bara ta det lugnt hela kvällen! åh, dit längtar jag.

juste, LÖN imorgon! lönebeskedet såg bra ut efter slitande på ica i december, men det är det lätt värt imorgon när pengarna är på kontot. haha.

nu väntar sängen. pussss

säg vad du vill
Postat av: Ulrika

Hahaha! Träningsvärk i halsen?? ska va du då! :) <3

2011-01-25 @ 17:29:02

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0