the last song

när jag skrev sist skulle jag bara vara hemma till träningen men de planerna ändrades ganska fort. jag snackade med mikaela och vi bestämde oss för att mysa framför en film tillsammans, det blev kärleksfilmen the last song. en riktigt bra film och jag satt och grätt som ett litet barn.

men det räckte inte, jag lånade hem filmen så jag och sanna kunde mysa lite senare med samma film. jag är verkligen kär i filmen, allt verkar så bra. nu är man sådär allmänt deppig för att inte mitt liv kan vara filmen. för att den där kärleken inte finns i verkligheten. nu vill jag lyssna på depp musik och bara vara deppig, det är sådan jag är. känslig eller kalla det vad ni vill!

 


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0